Sookies

B10 Jalan Teluk Baharu 5, Tg Lumpur, 26060 Kuantan Pahang

Tuesday - Sunday

10am - 10pm

Drama Hujung Minggu

comic1

comic2

comic3

comic4

comic5

comic6

comic7

comic8

comic9

Comic010

Comic011

Comments

comments

6 thoughts on “Drama Hujung Minggu”

  1. sushiNo Gravatar says:

    muahahha…syomell….!!

    1. Iz YahyaNo Gravatar says:

      Hehehe thank you 🙂

  2. Kak AidahNo Gravatar says:

    Jap, jap, nak tanya. Berapa episod drama ni, Iz. Kena sambung nih. Yang si Sookie tu tak de lain, asik nak menembamkan diri sendiri je. Hahaha.

    1. Iz YahyaNo Gravatar says:

      Hahaha tatau lagi kak. Kalau ada permintaan, insyaAllah saya akan buat sequel.. wahhh macam Erma Fatima pulak siap nak buat sequel HAHAHAHA

  3. ikaNo Gravatar says:

    Kreatif gila kak iz..
    Buat yang lagi 3 ekor lagi tu pulak..
    Tak pon sume skali lah..hehehe 😉

    1. Iz YahyaNo Gravatar says:

      Yang lagi 3 ekor tu ada-ada je projek diorang. Tu yang jarang dapat gambo depa. Kalau ada nanti akak buat k, hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Related Post