Sookies

B10 Jalan Teluk Baharu 5, Tg Lumpur, 26060 Kuantan Pahang

Tuesday - Sunday

10am - 10pm

Drama Hujung Minggu

comic1

comic2

comic3

comic4

comic5

comic6

comic7

comic8

comic9

Comic010

Comic011

Comments

comments

6 thoughts on “Drama Hujung Minggu”

  1. sushiNo Gravatar says:

    muahahha…syomell….!!

    1. Iz YahyaNo Gravatar says:

      Hehehe thank you 🙂

  2. Kak AidahNo Gravatar says:

    Jap, jap, nak tanya. Berapa episod drama ni, Iz. Kena sambung nih. Yang si Sookie tu tak de lain, asik nak menembamkan diri sendiri je. Hahaha.

    1. Iz YahyaNo Gravatar says:

      Hahaha tatau lagi kak. Kalau ada permintaan, insyaAllah saya akan buat sequel.. wahhh macam Erma Fatima pulak siap nak buat sequel HAHAHAHA

  3. ikaNo Gravatar says:

    Kreatif gila kak iz..
    Buat yang lagi 3 ekor lagi tu pulak..
    Tak pon sume skali lah..hehehe 😉

    1. Iz YahyaNo Gravatar says:

      Yang lagi 3 ekor tu ada-ada je projek diorang. Tu yang jarang dapat gambo depa. Kalau ada nanti akak buat k, hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Related Post

Dodol MelakaDodol Melaka

  Dodol Melaka ni, memag sedap. ikhlas dari hati. Aku yang bukan peminat dodol pun, makan dodol ni. Sebab memang sedap. Diakui oleh suami, yang juga bukan peminat dodol. Cara

DIY Pet BedDIY Pet Bed

Hai. Seperti yang korang sedia maklum, dari kecik Hachiko memang tidur dengan aku. Peneman setia waktu malam terutama bila suami outstation. Kalau takde Hachiko, memanglah aku ni pengecut nak tidur